jo-landia

Odgruzowujemy je powolutku, głaszczemy każdą cegłę, kamień, z namaszczeniem podchodzimy do nadgryzionej
zębem czasu deski, belki czy okucia.
Nie jest naszym zamiarem stworzenie skansenu, ale marzymy o stworzeniu własnego, niepowtarzalnego miejsca,
gdzie chętnie będzie wpadać nasza dzieciarnia z wnukami, nasi przyjaciele.
Gdzie przydomowy warzywniak roztaczać będzie zapach ziół i kopru, gdzie dzieciaki będą mogły biegać na bosaka
(a uwielbiają !) i zrywać owoce prosto z sadu;
gdzie wiejski ogród będzie przypominał moje dzieciństwo z Podlasia, w którym nie zabraknie malwy, niezapominajki,
smagliczki, floksów, goździków brodatych, etc.
Będę zbierała grzyby, robiła przetwory, nalewki, ... a w międzyczasie dekoracje ślubno-weselne, bo bez tego jednak
nie potrafiłabym żyć.

sobota, 30 marca 2019

Kartki z kalendarza 2019

Kochani - mały przerywnik, odskocznia od ubiegłego roku.

Takie miałam postanowienie na 2019 - co miesiąc kartka foto, z potrawą najlepiej.

styczeń - z napoleonką

luty - jak karnawał to z pączkami
marzec - już szparagi, w cieście francuskim

Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w postanowieniu.

Miłego weekendu

PS. Jeśli przepisy, to w późniejszym terminie zamieszczę.

17 komentarzy:

  1. zdolna z Ciebie kobieta.
    Taki ogrom rzeczy robisz, podziwiam i jeszcze raz podziwiam. Teraz, wiosną wracam z ogrodu po 7 godzinach i nie chce mi się ruszyć palcem. Trochę mnie zawstydziłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażka - do roboty, przygotować pole pod zasiewy, poleniuchujesz zimową porą. Co rano daję sobie kopa po kawie ... i do ogrodu. Też nie nadążam, ale nie dziwota - a to zając, a to sarenki, żurawie nad stawem, sąsiedzi wpadną itd. I całe szczęście, bo zatyrać się można.
      Buziaki

      Usuń
  2. Wielki szacunek i uznanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napoleanka w sniegu, to tylko Tpbie tala pomysl moze przyjsc do glowy...swietnie sie prezentuje w bieli, Paczki w przebisniegach! i marzec niezle sie przedstawia! kwiatki sezomowe i cos do zjedzenia, fajny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześledziłam ;-) dzisiaj Twoje metamorfozy przez lata. Co za zmiana! I to jest budujące, bo początki były trudne ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu - wszystko jest trudne, dopóki nie stanie się proste. Ale jakoś trudno wyjść na prostą.
      Jednak chyba nie chodzi o złapanie króliczka ...
      I tak będziemy tyrać do końca naszych dni ... Oby.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Wpadłaś na super pomysł , życzę wytrwania w tym postanowieniu . Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ucieszyłam się jak dziecko na widok nowych postów. Wszystkiego dobrego :)
    Anna Szczecin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego i dla Ciebie wierna kibicko :)

      Usuń
  7. Boże jak cudnie. Marcowa kartka urzekła mnie najbardziej. Takie moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mika - cały czas się uczę robienia zdjęć. Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy zdjęcia obłędne!!! Super. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń