jo-landia

Odgruzowujemy je powolutku, głaszczemy każdą cegłę, kamień, z namaszczeniem podchodzimy do nadgryzionej
zębem czasu deski, belki czy okucia.
Nie jest naszym zamiarem stworzenie skansenu, ale marzymy o stworzeniu własnego, niepowtarzalnego miejsca,
gdzie chętnie będzie wpadać nasza dzieciarnia z wnukami, nasi przyjaciele.
Gdzie przydomowy warzywniak roztaczać będzie zapach ziół i kopru, gdzie dzieciaki będą mogły biegać na bosaka
(a uwielbiają !) i zrywać owoce prosto z sadu;
gdzie wiejski ogród będzie przypominał moje dzieciństwo z Podlasia, w którym nie zabraknie malwy, niezapominajki,
smagliczki, floksów, goździków brodatych, etc.
Będę zbierała grzyby, robiła przetwory, nalewki, ... a w międzyczasie dekoracje ślubno-weselne, bo bez tego jednak
nie potrafiłabym żyć.

czwartek, 22 listopada 2012

Newsy ze starej chaty for my husband

Tak na szybko, stara chata w końcu ZAMYKA SIĘ, nie straszy czarnymi otworami, drzwi oprawione (tak wyglądały wcześniej) i okno łazienkowe też. Ściany ceglane w łazience się fugują, łatają, wyglądają b. ciekawie.













Tymczasem tyle i tak zdjęcia robiłam po 15.00, już szarawo było i cały dzień mżyło.
Ciepłe pozdrowienia
jolanda

35 komentarzy:

  1. Piękne drzwi Jolando. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne drzwi! Prawdziwe wrota do raju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne drzwi, widzę korniki,więc albo stareńkie są, albo tak sprytnie postarzone. Jak to drzwi z odzysku to proszę o ich historię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwi stare od sąsiadki, historia bliżej nieznana, prawdopodobnie kupione "za flaszkę", my dostaliśmy za kwotę symboliczną, może wróbel, jak zajrzy na bloga, to coś więcej będzie wiedział; reanimowane przez męża i generalnie przez stolarza.

      Piękne, piękne są i chyba będą pobielane, bo okna białe, ale na razie popatrzymy sobie na nie, pocmokamy z zachwytu i zadecydujemy później.

      Pozdrowienia dla WAS :)

      Usuń
  4. Drzwi naprawdę cudo. Niniejszym Na twoim blogu konkurs sonda na kolor jaki powinny miec .Ja jestem za naturalnym takim jaki jest aktualnie moze tylko lekko retuszowanym . Kto jest za kolorem białym ?
    Ty i Wrobel napewno . Trza bedzie troche gozaly wypić i podyskutować .Poczekamy z wyborem koloru .Trochę na nie popatrzymy . Na takie jakie są aktualnie. A potem zobaczymy
    Do juterka
    HD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej i mnie te dzwi zachwycają - do takiego domu chce się wchodzić, chce się dotknąć, zajrzeć przez szybki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babo spokojnie, dopiero opiankowane i dzisiaj NIE WOLNO WCHODZIĆ !
      To dopiero grubsza robota.
      Serdeczności ślę na Marszewską Kolonię

      Usuń
  6. A u nas właśnie porąbano podobne drzwi starej plebanii. Ręce mi opadły.
    Widok okienka, to "moje" widoki sprzed ośmiu lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie konfesjonał.
      Pozdravka

      Usuń
  7. Drzwi piękne nie takie marketowe lecz z duszą :)))
    Miłego wieczoru Ilona

    OdpowiedzUsuń
  8. dołączam do reszty - przecudne drzwi:) jak w dworku....

    OdpowiedzUsuń
  9. no i ja się nie wyłamię: drzwi - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki DZIEWCZYNY. Mimo, że to nie moja zasługa, jakoś milutko mi się zrobiło.
      Buziam

      Usuń
  10. O rany - podziwiam Cie - wspaniałe te drzwi ...Faktycznie, czytam i czytam - duży ten Twój projekt :) Mam nadzieję że już bliżej końca niż dalej :)

    Zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie ( post wcześniej ) Buziaki - Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu trudno zmierzyć to bliżej czy dalej. Mamy porządnego kopa i chce nam się.
      Podzięki za wyróżnienie, szczególnie mi miło, że z Twoich rąk.
      Buziaki na dobranoc

      Usuń
  11. nie no drzwi.... SZAŁ CIAŁ! Piękne wyszły... :-) zapewne robota nie była łatwa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie dom ma prawdziwe, piękne drzwi. A nie boisz się, że przez okienko w łazience ktoś Cię będzie podglądał :))). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giga, a może chciałabym ... ale tu bezludzie.
      Zazdroszczę Ci tej wyprawy w Tatry.
      Buziaki

      Usuń
  13. no nie..............te drzwi ach!!!
    Dziękuję że się odezwałaś i miłej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne drzwi z piękną klamką!

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no... takie drzwi to marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne drzwi! Aż dziw, że nikt nic o nich nie napisał :) No i klamka mnie załatwiła ...
    Serdecznie pozdrawiam!
    a skąd pochodzi "porządny kop"? Też bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  17. Drzwi przecudowne! Skąd takie wytrzasnęłaś? My szykujemy drzwi znalezione w stodole, ale nie są aż tak piękne! Chciałabym zobaczyć ceglaną ścianę w łazience, bo my też mamy w łazience i w kuchni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda drzwi zachwycają! Jolando zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a było to tak:
    pewnego słonecznego poranka
    spałam już rozwiedziona i opuszczona weekendowo przez dziecko
    spałam, więc gdzieś miałam słońce
    zwłaszcza, że położyłam się spać koło 4rano
    no i....
    6rano w sobotę
    pies ujada
    pukanie do drzwi
    z fazy rem potknęłam się o próg rzeczywistości
    wychylam się dziurawą nogawką piżamy i kołtunem oraz lewym okiem za framugę
    a tam...
    Dziadzio Władzio (adoptowany przez córkę) z okolicznym ciemnym charakterem
    -drzwi rześmy przywieźli
    -jakie drzwi ?
    -no te które mąż chciał w zeszłym roku i flaszke kupił
    zerkam na zegarek, na konia zaprzęgniętego w wóz zarzucony jakimś rupieciem, na średnio świeże twarze
    -panie Władku, was chyba porąbało by w sobotę o 6 rano mi dupę zawracać, wracam spać i bach drzwiami
    zza drzwi
    -no Agniecha no to co my z tymi drzwiami mamy zrobić?
    otwieram
    -nie wiem, zwalcie gdzieś
    -gdzie?
    -pod wiatą, gdzieś, mam to gdzieś, idę spać, dobranoc
    no i poszłam spać a po latach mąż Joli jak mu powiedziałam, że mam coś takiego co szukał ale w stanie "żyją własnym życiem, bogatym wewnętrznie" się zakochał i z rupiecia zrobił cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nalezy sie flacha . Dawaj czekamy
      HD

      Usuń
    2. trza raczej opić fakt, że się nie rozleciały jak zdrapaliście im element nośno-konstrukcyjny (5cm farby olejnej) ;)

      Usuń
  20. Jolando, nominowałam Cię w zabawie i przyznałam wyróżnienie Liebster Blog, bo bardzo lubię u Ciebie gościć. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za drzwi! widać ich szlachetny wiek, ślady korników, klamka marzenie, nawet maleńkie resztki farby, gdzieś tam w niedostępnych miejscach, a ich historia, bardzo malowniczo opisana przez Wróbla, przypomina mi, jak wiele przedmiotów zdobyliśmy "na ludziach"; pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. a tak przyszłam pozdrowić :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię drzwi, wrota ect...piekne zdjęca

    OdpowiedzUsuń